Monday, June 9, 2008

Urban Stills & Scapes 15

Brugge, Belgium 2008.

5 comments:

Anonymous said...

*onder de indruk*

knap beeld. ik van deze stijl/sfeer.

Anonymous said...

Ik probeer Dieter te volgen, maar dit soort stillevens kan mij zelden boeien. Misschien kan Dieter mij hierbij verderhelpen :-) Ofwel is het gewoon een kwestie van zien en voelen en mis ik hier bepaalde voelsprieten.

LUC RABAEY said...

Dieter?!

Anonymous said...

oej, beter mij een mailtje sturen bij vragen, want het is per toeval dat ik karina's vraag zie (ik krijg geen waarschuwing).

en waarom zie ik het? omdat ik nog eens wou zeggen "waw, super beeld - ik blijf ervan genieten" :o)

Haha, dan valt mijn blog de laatste tijd serieus tegen voor karina denk ik!!!!

ik zal eens nadenken en trachten wat meer uitleg te geven aan karina.

de eerste keer dat ik william eggleston zag (jaren geleden, toen ik dacht dat ik iets "ontdekt" had - later bleek dat het een héél bekende fotograaf was :o) was ik onmiddellijk verlief. moeilijk uit te leggen, maar ik zal er eens over nadenken.

het is duidelijk, ook op mijn blog dat er verschillende categorieen van bezoekers zijn.

soit, ik stop want ik draai toch maar rond de pot!
doe me er maar aan herinneren als je niets hoort van mij karina!

Anonymous said...

ik vind het wel super dat karina deze opmerking geeft en de vraag stelt.