Friday, June 13, 2008

Coincidences 2

Kortrijk, Belgium 2008.

5 comments:

Anonymous said...

Een verhaal, een esthetische 'propere' omgeving, de essentie ... daar hou ik van. En daarom vind ik dit een prima beeld.
En daarom ben ik ook enorme fan van Siegfried Hansen.

Anonymous said...

hoi karina :o)

dit is inderdaad een leuk beeld. plezant. compo prima. toont iets van de stad.
maar voor mij heeft is het net iets te anekdotisch.
wat plezant is op een blog, waar ik met plezier naar kijk, wat een goede foto is.
maar niet de foto waar ik na 2 seconden nog eens wil naar terug kijken.
:o) we zitten op ramkoers karina :o)


sorry Luc voor deze comment, normaal gezien uit respect geef ik enkel comments als het me écht iets doet :o)

oejoej, de voetbal gaat beginnen! tot later!

Anonymous said...

Heel sterk beeld hoor. Herkenbaar maar toch boeiend in beeld gebracht. Het straatleven zoals het is.

LUC RABAEY said...

@Dieter: ik kan je volledig volgen. Ook voor mij is dit niet een foto dat ik in mijn hart draag. Te clean, te weinig inhoud, te veel een 'kunstje', te veel haha. Je ziet het: (zelf)kritiek is minstens even interessant als het maken van de foto. Merci.
@Karina: ook jou kan ik volgen (herleid tot de esstentie) maar zie hierboven en zie de inbreng van Dieter. Er is weinig kans dat ik deze foto ooit zal exposeren of publiceren.

Anonymous said...

I understand the message in this pic...well seen, well captured.